reklama

Deti to vedia najlepšie

Častokrát sa presviedčam o tom, že detská logika má svoje čaro práve v jednoduchosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Minule sme synovi rozprávali o tom, čo sa stalo v Smolensku, prečo to lietadlo havarovalo, že bola hmla a ono narazilo do stromov..

Na druhý deň ráno malý zahlásil:

„Vieš, ja by som im vedel pomôcť, aby to lietadlo nespadlo. Veď mohli nechať lietadlo krúžiť nad letiskom a zatiaľ mohli popíliť okolo letiska všetky stromy, aby do nich nenarazilo. A čudujem sa im, ja mám len päť rokov a prišiel som na to a oni sú dospelí a neurobili to....“

A je to :)

Marián Mališ

Marián Mališ

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu